دست نوشته های یک نفر

مطرب گورخانه به شهر اندر چه می کند ,زیر دریچه های بی گناهی؟!

دست نوشته های یک نفر

مطرب گورخانه به شهر اندر چه می کند ,زیر دریچه های بی گناهی؟!

بهار خزانی


چه بگویم تبریک؟!

در بهاری که فضایش چوزمستان سرد است،

و درآن سبزی دلهای من و تو چو خزانی زرد است،

هر چه نیکو بود و خفته در آن عزم خدا،

بر تو و جمله عزیزانت

بس مبارک بادا !!

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد امین یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ق.ظ

با حال بود

طراوت سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ب.ظ http://iamatreeintheforest.blogfa.com

واسه اولین بار حس کردم بهارو دوست دارم . نمیدونم ... شاید چون حس کردم لاله ها زیادی قشنگن ...

بهارت زیبا و سبز .

اشکان سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:45 ب.ظ

امیدوارم امروز درست وحسابی ببینمت و یکدفعه وسط جلسه غیبت نزنه!

مهرناز یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ

افرین به دلم نشست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد